AVV Haberler

TATİL SONRASI: EVE DÖNÜŞ

Yazın sonu hızla yaklaşıyor ve Eylül'e doğru ilerledikçe, günlük yaşamınızı canlandırmak için yeni ve taze fikirler düşünmenin zamanı geldi. Ve aslında yaz burada bitmiyor. Eylül ayını “Yeni Ocak Ayı" olarak etiketleyerek durumu biraz abartıp, neden aylar boyunca yeni önemli kararlar vermiyoruz?

Yıl boyunca bunu yapmak için daha iyi bir zaman olamazdı! Yaz tatilinden gençleşerek dönmüş gibi hissedecek ve bir sonraki moladan önce rutinle dolu bir yılın son rahatlamasını yaşayacaksınız. Öyleyse, neden yeni yıl kararları almaya başlamıyorsunuz? Bu yüzden, neden bir hırsla şekilleniyor gibi Yeni Yıl kararlarının bir benzeri ile başlamıyorsunuz? Ve neden sadece kendinize ayırdığını bir “wellness” zamanı ayırmıyorsunuz?

ANTRENMAN İÇİN EN GÜZEL ZAMAN

Eylül ayından Kasım'a kadar Yeni Yıl sezonu başlamadan önce, yeni bir kilo verme ve antrenman rutinini hedeflemek için harika bir zaman dilimi. Bununla birlikte, tabi ki antrenman için kolay bir başlangıç değildir. Özellikle antrenman yapılmamış haftalardan sonra ve normal hayatınıza geri dönmenizin şokuyla. Neyse ki, bazı ipuçları ve püf noktaları, planlarınızı harekete geçirmenize ve kararlarınızı yerine getirmenize yardımcı olabilir.

SÜREKLİ VE YAVAŞ TEMPOLU ANTRENMAN

Günde 30 dakika antrenman yapmaya çalışın. Tatil dönüşü tam gaz ve spor salonuna ilk gidilşinizde 100 kilo kaldırmanız gerekmez, daha ziyade masanızdan, işinizden veya her zamanki işlerinizden biraz zaman ayırın ve biraz antrenman yapın. Kısa ve günlük antrenman seansları yapmak, vücudunuzu antrenmanınıza alıştırmak ve metabolizmanızı canlandırmak için harika bir yöntemdir. Sabah tatildeyken koşu yapmaya alışmış olsaydınız, o zaman eğlenmek dışında net bir amaç olmadan koşmak harika bir seçenek olacaktı.

Zaten bir sporcu iseniz, ilk öneri antrenman rutininizi yavaşlatmak olmalıdır ve yazın “pasını” kaslarınız üzerinden almak, onları bir kez daha yorup, yaz öncesi seviyelerine geri gelmelerini sağlayın.

Antrenman yoğunluğu azaltılmış gibi görünse de, yavaş bir başlangıç travmatik yaralanmaların riskini azaltır. Antrenman yoğunluğundaki bir düşüşün aksine, aynı zamanda gerçekten iyi çalışan yepyeni bir "yaz sonrası antrenmanı" oluşturabilirsiniz. Bu amaçla, Technogym Mywellness uygulaması, kendi antrenman rutininizi oluşturmak için hızlı, ilgi çekici ve özelleştirilmiş bir yöntem sağlar.

YENİ DENEYİMLER BULUN

Tatilin yeni bir şey denemek için tek dönem olduğu fikri, doğru bir düşünce değildir. Antrenman söz konusu olduğunda, Ağustos ve Eylül ayı sonları, yeni bir spor ya da antrenman programı başlatmak için mükemmel bir zamandır. Her yıl ortaya çıkan yeni antrenman biçimleri, spor ve fitness programları ile seçenekler sınırsızdır.

Bununla birlikte, zaman zaman bir kişinin gerçekten ne yapabileceğini sınırlayan ciddi zaman kısıtlamaları vardır. Yeni deneyimler hakkında güzel olan şey, sadece balkonunuz veya arka bahçenize olan mesafeniz kadar ilerleyerek yeni bir antrenman deneyimine başlayabilmenizdir.

Örneğin, tüm vücut için antrenman seçeneği sunan WELLNESS BALL ile evinizde antrenmanınıza devam edebilirsiniz. Kinesis Personal ise yaşam alanında yapabileceğiniz 200'den fazla fonksiyonel antrenman sunmaktadır.

SAĞLIKLI YAŞAM İÇİN ÇALIŞIYORUZ

Wellness sadece spor ve fiziksel aktiviteden gelmez. Wellness aslında pozitif bir zihinsel tutum ve sağlıklı bir yaşam tarzının birleşimidir. Göründüğünden daha kolay olabileceğini farkedeceksiniz. Tatiliniz sırasında sevdiğiniz şeyleri düşünün ve belli bir dereceye kadar günlük rutininizde bu sevdiğiniz şeyleri çoğaltıp, günlük rutininize dahil edip edemeyeceğinize bakın. Örneğin, tatildeyken sevdiğiniz o yemeği pişirmeye çalışın, koşu yaparken şehrinizdeki güzel yerleri keşfe çıkın, en sevdiğiniz müziği dinlerken kitap okumaya devam edin.

Kaliteli zamanın uzun olması gerekmez, ancak her dakikasını değerli hale getirmek önemlidir.